[juz dawno offtopic] Re: Fujitsu czy Acer??

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:23 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:fk7t90$ouo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ja wspolpracuje z Ram-Serwisem bo mam do nich blisko i wspolpraca z nimi
> uklada sie bardzo milo:)
> CSS strasznie sie przyczepial wypelnionych kart gwarancyjnych, ze wszystko
> musi byc cacy itd itp.

pewnie (jak zwykle) problem jest w czlowieku, z ktorym sie kontaktujesz :)
Najwyrazniej mialem szczescie :)

> z ciekawosci jak sie ksztaltuja ceny miedzy Lenovo a Dellem? cos
> porownywalnego z seria ThinkPad (jakies T6x), ile odpowiednik w Dellu moze
> kosztowac?
> bo ja cos czuje ze pierwsze ceny jakie bysmy dostali to bedzie mooooocny
> rabat byle tylko wejsc, a pozniej to juz ceny blizsze normalnosci i
> wlasnie chcialem wiedziec ile taka normalnosc kosztuje(pewnie lepsze ceny
> niz na www )

Generalnie to mamy wynegocjowane ceny na konkretne modele i konfiguracje
(m.in. D530, D430) i jesli trzymamy sie standardow, to jak na DELLa jest to
calkiem fajna cena (placimy za D530 niecale 3k netto, podczas, gdy na
stronie DELLa konfigurator podaje 5k). Wszystkie sprzety sa dodatkowo
ubezpieczane od przypadkowych zniszczen (max 3 zdarzenia w ciagu 3 lat) -
ale ubezpieczenie nie dotyczy kradziezy.
Jest to standard dla firmy miedzynarodowej, z zakupami powyzej setki sztuk
komputerow w ciagu roku (w skali swiatowej). Tylko z DELLem mamy problem
jesli chodzi o Brazylie - tam nie chca dac takich cen, jak dla innych krajow
i nie moga zapewnic gwarancji NBD. No i nasza firma w Chinach nie bardzo
chce tyle placic za laptopy, bo maja swoje lokalne DUZO taniej :)

Pozdrawiam
Michal