Re: usb - sata

Autor: Maciej Ananicz <naxrmoo_at_gmaixl.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:24 MET DST

Mariusz pisze:
> Może po prostu użyj dobrej nagrywarki równie dobrych płyt dvd i gotowe.
> Z pewnością poleżą dłużej niż Twój HDD walający się po domu.

W tej chwili z dysku laptopa chętnie bym zrzucił ok. 100 GB danych.
Naprawdę nie chce mi się godzinami męczyć z wypalaniem dziesiątek
płytek, opisywaniem ich i katalogowaniem tylko po to, żeby mi stosy płyt
zagracały pokój. A tak - podłączam, klikam kopiuj i idę na kawę. A
potem coś dodać / zmienić to żaden problem. A jak się dorobię tych
dysków z zapasem, to nawet będę backupy robił, równie łatwo. Zresztą
dobre płyty wychodzą teraz drożej niż dysk twardy. A jak będę miał
serwer danych, który przy okazji będzie robił za serwer druku i jeszcze
parę rzeczy to nawet fizycznie nie będę musiał dotykać nośników i innego
hardwaru, bo wszystko będzie szło przez wifi.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905