Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:48 MET DST

> Khem, CSS ma polapanych cale mnostwo serwisow gwarancyjnych (nie jestem
> pewien, czy tez nie ma DELLa)... I powiem szczerze, ze mam o nich bardzo
> dobra opinie. Ale jak zwykle pewnie wszystko zalezy od warunkow wspolpracy
> z producentem i kasy, jaka z tej wspolpracy mozna wyciagnac...

ja wspolpracuje z Ram-Serwisem bo mam do nich blisko i wspolpraca z nimi
uklada sie bardzo milo:)
CSS strasznie sie przyczepial wypelnionych kart gwarancyjnych, ze wszystko
musi byc cacy itd itp.
a ja mam skleroze i nie pamietam kiedy co bylo kupione, a faktur mi sie w
ksiegowosci nie chce szukac.
w Ram-Serwisie wszystko da sie milo zalatwic, sprawdza jak sie cos nie
zgadza to zadzwonia potwierdza itd itp.
niestety nie wszystko robia oni i czesc przekazuja do CSS no i tam notebook
zostal na dluuuugo:)
niby czekali na czesci..... moze i tak wiec niewiem do konca do kogo mam
miec pretensje czy CSS czy IBM fakt faktem ze wyczekalem sie bardzo dlugo
ostatnio i troche jestem niepocieszony bo do tej pory wszystkie naprawy
Lenovo i IBM byly zalatwiane calkiem sprawnie.
obecnie kolejna T42 lezy w serwisie i chyba tez z plyta glowna wiec
zobaczymy ile im teraz zejdzie:)

> Gwarancja NBD dla Della funkcjonuje raczej dobrze, chociaz (jak juz
> wspominalem) laptopy z tego roku do bezawaryjnych jakos nie naleza (na 9
> kupionych 3 zaliczyly juz reklamacje). Ale skoro wymiana nastepnego dnia
> roboczego, to wlasciwie trudno mowic tu o jakichs zastrzezeniach...

no to by wypadalo ze awaryjnosc wieksza niz Lenovo, ale mozliwe ze to jakas
seria nienajszczesliwsza(jak nasze wspaniale monitory IIYAMY ProLite E435S,
kazda jedna z ponad 30-40 sztuk byla w serwisie, rekordzistki po 3 razy,
przy okazju wyrzucilem zal nagrupie bo gnojki nawet na serwisie telefonu nie
odbieraja a kolejny monitor ma przewage rozowego:)

z ciekawosci jak sie ksztaltuja ceny miedzy Lenovo a Dellem? cos
porownywalnego z seria ThinkPad (jakies T6x), ile odpowiednik w Dellu moze
kosztowac?
bo ja cos czuje ze pierwsze ceny jakie bysmy dostali to bedzie mooooocny
rabat byle tylko wejsc, a pozniej to juz ceny blizsze normalnosci i wlasnie
chcialem wiedziec ile taka normalnosc kosztuje(pewnie lepsze ceny niz na
www )

--
pzdr
piotrek