Re: PCMCIA kontra usb

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:58 MET DST

Był 16 grudzień 2007 roku (niedziela) gdy o godz. 21:14, wszystkim znany
*Feromon* napisał(a):

> PCIMCIA odchodzi w zapomnienie. Teraz jest jekieś Expresscard czy jakoś tak.
> Więc do następnego lapka karty nie przełożysz.
>
> Z kolei WiFi na USB maja mało miejsca na antenę - chyba że kupisz takie z
> przykręcaną.
> Raczej doradzałbym pokaźną antenkę z wifi w podstawce połączoną przez USB.
> Ale zależy jaki zasięg potrzebujesz.
>
> Feromon
dzięki za informacje. Nie bardzo przejmuję sie tym ze do następnego nie
przełożę. Gdyby iść tym tokiem to prawie nigdy by się nic kupiło bo za pół
roku bedzie to juz odchodziło w mniejszy lub większy niebyt.

Co do WIFI na usb pisałem ze znalazłem kartę EDIMAX z miejscem na
dodatkową, przykręcaną antenę. Nie znam tej firmy i jej wyrobów (Tu ukłon
do użykowników) a szukając kart WIFI celowałem w LInksysa lub D-Linka.

Pozdrawiam