Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: netman <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:58 MET DST

> Mam widocznie jakiś specjalny produkt bo mój Acer Aspire 5021 chodzący na
> okrągło od 2,5 roku wygląda dokładnie tak samo jak przy zakupie. No, może
> klawisze nie są już pierwszej świeżości :)

dokladnie potwierdzam, moj acer tez jest intensywnie uzywany i dokladnie
jest taki stan jak u Ciebie
byc moze Ci ktorzy negatywnie pisza o marce mowia o tych laptoach ktore byly
na poczatku, wtedy faktycznie Acery nie byly za super, dzisiaj szczegolnie
modele od 3 lat to naprawde solidne maszyny w tej cenie, jednym slowem
polecam.

--
skonczyl sie tusz w drukarce?
bez paniki - www.Tusze24.pl