Re: Sound Blaster ponownie.

Autor: Silent_Bob <ndchoros.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:11 MET DST

Golibroda <ala@ma.asa> napisał(a):

> Co prawda karta zainstalowała sie poprawnie ale dzwięk wydobywający się z
niej
> odbiega od tego do czego przyzwyczaił mnie poprzedni Creative

Każda karta brzmi trochę inaczej. Stara Audigy wprowadzała zapewne więcej
zakłóceń, subiektywnie odbieranych jako "pełniejszy dźwięk". Nowa karta gra
zapewnie czyściej, co twoje ucho określa jako "płaski dźwięk". Proponuję
zainwestować w jakieś lepsze głośniki - powinieneś usłyszeć różnicę.

> Niestety w nowym sterowniku nowej karty ta mozliwość jest zablokowana,
suwaki są "wyszarzone" i nie ma mozliwosci regulacji.

Wina hardware'u karty, choć analogiczne funkcje oferuje jej sterownik. Z
porządnymi głośnikami nigdy nie będziesz ich potrzebował. Napisz z jakich
źródeł słuchasz muzyki, i co ją u Ciebie odtwarza :)