Re: Sound Blaster ponownie.

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:18 MET DST

> zapewnie czyściej, co twoje ucho określa jako "płaski dźwięk". Proponuję
> zainwestować w jakieś lepsze głośniki - powinieneś usłyszeć różnicę.

Mam Creativa I-trigue 2.1 3300, myslę, że niezłe.

> suwaki są "wyszarzone" i nie ma mozliwosci regulacji.
>
> Wina hardware'u karty, choć analogiczne funkcje oferuje jej sterownik. Z
> porządnymi głośnikami nigdy nie będziesz ich potrzebował. Napisz z jakich
> źródeł słuchasz muzyki, i co ją u Ciebie odtwarza :)

W zasadzie to tylko komputerowe MP3 lub radio internetowe.Żadnych źródeł
zewnętrznych.
Ale poprzednie brzmienie mi bardziej pasowało. Podkreciłem sobie tymi
widnowsowymi suwakami i było git ;)
Może można je jakoś odblokować w rejestrze to przeciez karta je tylko wyłaczyła
a nie zaspawała ;))

A EMU z poprzedniej karty bo to własnie chyba DSP nie jest zbytnio potrzebne bo
z róznych efektów koncertowych nie korzystałem chyba,że poszerzenie bazy stereo.

Ach te chol.................... suwaki.

Do słuchania "porządnej muzyki" :)), mam osobny sprzęt i tam słucham liniowo.