Sound Blaster ponownie.

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:18 MET DST

Witam

O kłopotach z moją kartą dzwiękową Audigy "SB0230" pisałem niedawno (03.12.07).
Niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Podjałem decyzję
,że zdechła i kupiłem nową Audigy SE.

I tutaj znów mały kłopot.

Co prawda karta zainstalowała sie poprawnie ale dzwięk wydobywający się z niej
odbiega od tego do czego przyzwyczaił mnie poprzedni Creative. Dzwięk podobny
jest do tego generowanego ze scalaka Realteka AC97 z mojej płyty głównej
MSI.....czyli kiepskawo.

Być może jest to wina jednego drobiazgu. Co prawda w sterownikach karty sa różne
efekty a także graficzny equalizer ale jego ustawienia nie satysfakcjonują mnie
(dzwięk jest taki płaski - bez dynamiki).
Natomiast w starej karcie dzwiekowej mniałem tez mozliwość regulacji (np. za
panelu sterowania) systemowymi sterownikami : niskie /wysokie, podkręcając sobie
w/g uważania ;)
Niestety w nowym sterowniku nowej karty ta mozliwość jest zablokowana, suwaki są
"wyszarzone" i nie ma mozliwosci regulacji.

I po tym długim wstępie pytania:

Jak odblokować te suwaki ?, może użyć alternatywnego oprogramowania do Creativa
(chyba nazywało się KX lub podobnie) ? Może grzebactwo w rejestrach pomoże ?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Piotr