Re: Energooszczedny procesor i plyta. Co wybrac?

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:04 MET DST

dsg nastukał(a):

> Akurat mam starego P3 i AMD 3100+ (64, Palermo) i zużycie
> prądu przez te dwa zestawy jest zbliżone, myślę więc ze
> starszy niekoniecznie znaczy bardziej oszczędny. Co do C&Q
> to mierzyłem i z tego co pamiętam spadek zużycia energii gdy
> włączało sie C&Q był rozczarowująco mały.

Jesteś pewien, że C'n'Q działało? Aby to funkcjonowało w XP, musisz ustawić
schemat minimalne zarządzanie energią i w biosie włączyć C'n'Q. U mnie
radiator robił się zimny :-)

Komp biurowy na A64 z monitorem LCD17" wg UPS-a APC pobierał ~60W w idle jako
całość :-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...