Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:04 MET DST

Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote:

> Przestań insynuować, że pisałem coś, czego nie napisałem albo podaj
> Message-ID, w którym twierdziłem, że coky/sidebar to objaw
> profesjonalizmu.

Dyskutujemy o stwierdzeniu RS, że zmaksymalizowane okno przeglądarki to
oznaka nowicjuszy - stąd interesują mnie tylko poważne zastosowania
przestrzeni wygospodarowanej na zmniejszeniu tego okna (bo osoba, która
zmniejsza okno przeglądarki, żeby mieć gdzie wyprowadzać pieska, raczej
profesjonalistą też nie jest). Zatem powtórzę już sprecyzowane pytanie:
Znasz jakieś SENSOWNE wykorzystanie tak wąskiej przestrzeni?

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/