Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:06 MET DST

In the darkest hour on Thu, 13 Dec 2007 01:33:14 +0100,
gotar <gotar-poczta@onet.pl> screamed:

> Dyskutujemy o stwierdzeniu RS, że zmaksymalizowane okno przeglądarki to
> oznaka nowicjuszy - stąd interesują mnie tylko poważne zastosowania
> przestrzeni wygospodarowanej na zmniejszeniu tego okna

Zapewne nowicjuszy w sensie umiejętności manipulowania oknami, nie
uruchamiania poważnych programów na każdym wolnym pikselu ekranu.

> Znasz jakieś SENSOWNE wykorzystanie tak wąskiej przestrzeni?

Toolbar sensowny jest wtedy, gdy widać go zawsze, a nie wyłącznie via
win+d. I nie musi mieć szczekających piesków.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
[ 09:54:00 user up 11554 days, 21:49,  1 user, load average: 0.90, 0.10, 0.84 ]