Re: nowy laptop przymusowo z vista?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:44 MET DST

"Przemek" <gawdzikp_nospam_@o2.pl> wrote in message
news:130yifdhz24lb$.1lepjlqmu3apc$.dlg@40tude.net...

> Z tego co widzę to na vistę narzekają ci, którzy zainstalowali i nie
> umieli
> sobie jej skonfigurować, albo dla zasady - wszyscy jadą po viśice,
> pojadę i
> ja.

coz nie bede prowadzil wielkiego sporu ale widac ze nie masz bladego
pojecia o rozwiazaniach stosowanych w viscie (chociazby DRM ktory
wymusza szyfrowanie driverow)
vista wymusza uzycie mocnego sprzetu by zblizyc sie wydajnosciowo do np
windows xp czy 2000 - jesli mam placic za to by para szla w gwizdek to
ja dziekuje.