Re: nowy laptop przymusowo z vista?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:00 MET DST

PAndy pisze:

> coz nie bede prowadzil wielkiego sporu ale widac ze nie masz bladego
> pojecia o rozwiazaniach stosowanych w viscie (chociazby DRM ktory
> wymusza szyfrowanie driverow)

A co ma DRM do tematu, bo jakoś nie bardzo pojmuję? Odniosłem
wrażanie, że to raczej ty nie bardzo wiesz w jakim celu DRM
zostało wprowadzone. :)

> vista wymusza uzycie mocnego sprzetu by zblizyc sie wydajnosciowo
> do np windows xp czy 2000

No patrz - ja miałem Vistę na Athlonie 1800+ z 1 GB RAMu i bardzo
ładnie chodziła. Owszem, były jakieś problemy ze stabilnością, ale
nie na tyle uporczywie, żebym z pianą na ustach wykrzykiwał wszem
i wobec, że na Viście nie da się pracować. Mi się podobała; nie
tylko ze względu na odnowioną formę.

Spytasz pewnie, dlaczego użyłem określenia "miałem Vistę". To prawda
- już jej nie mam, bo miałem pirata zainstalowanego tylko do testów.
Pracowałem 2 tygodnie i wróciłem do XP.

Powiem więcej - mam w pracy kilka laptopów z Vistą. Pracują na nich
różne osoby i jakoś złego słowa od nich jeszcze nie słyszałem.
Większość z nich docenia zalety nowego interface-u i intuicyjność
obsługi. A jak się komuś coś zawiesi... no cóż... wystarczy wrócić
wspomnieniami do pierwszych miesięcy życia Windowsa 98 lub XP, żeby
przypomnieć sobie, że wtedy też nie było tak różowo. Za pół roku
wszyscy będą na gwałt instalować ten system i zachwycać się jego
urokami.

> - jesli mam placic za to by para szla w gwizdek to ja dziekuje.

Na szczęście nikt nie zmusza. To wolny (chyba) kraj. ;)

--
      \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/