Re: nowy laptop przymusowo z vista?

Autor: Przemek <gawdzikp_nospam__at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:38 MET DST

Dnia Tue, 04 Dec 2007 14:04:52 +0100, Wojtas napisał(a):

> Nie no w ogóle. 5x dłuższe ładowanie się systemu,

No może 3x

> na dzień dobry pożera
> pamięci tyle że 2GB to i tak mało. Same "+".

Hehe to pewnie masz w kompie nawalone jak cyganka w tobołku.
Na lapki mam VB do tego pakiety programistyczne MS i jakoś nie widzę coby
był problem z szybkością działania. Oczywiście vista ma swoje + jak i -,
ale nie jest tragicznym systemem.

Z tego co widzę to na vistę narzekają ci, którzy zainstalowali i nie umieli
sobie jej skonfigurować, albo dla zasady - wszyscy jadą po viśice, pojadę i
ja.