Re: pentium M, core solo, core duo, dual core... pomocy

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:42 MET DST

> Dzisiaj to w zasadzie jedyny dostępny wybór. Celeron M jest
> niewiele tańszy a wyraźnie gorszy, Core 2 Solo jest praktycznie
> niespotykane.

no wlasnie zastanawiam sie nad kupnem HP DV6000 z tym prockiem tzn
core solo 1,86GHz. Lapek praktycznie nowy z super designem tyle ze
maly tardy (80GB) i malo ramu ale to akurat przy obecnych cenach
pamieci do pominiecia.
Warto dać za takiego 1800zl? Czy lepiej doplacic do Core duo ?
Bardziej mi zalezy na baterii niz na wydajnosci ale tez nie chce
wymieniac sprzetu co rok. Jaka bedzie roznica w wydajnosci (powiedzmy
w %) miedzy core duo a solo ?