Re: Plyta uratowana

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:33:42 MET DST

> ja bym jeszcze spróbował wypolerować płytę są specjalnie polerki i
> preparaty
> swoja droga ja archiwalne zdjecia i filmy kopiuje raz na kilka miesiecy na
> inne DVD nie wyrzucajac starej...

plyta sie najzwyczajniej w swiecie zestarzala, nie ma na niej najmniejszej
ryski - wiec nie ma po co polerowac... Ja osobiscie tez uzywam wylacznie
dobrych nosnikow chyba ze nagrywam cos tymczasowo np. przy
przeonoszeniu danych albo rzeczy ktore wiem ze nie bede potrzebowal za
np. rok - co do kopiowania wszystkiego co pare miesiecy to IMHO
przesada, ale dobrze jest kontrolowac co sie ma (ja np. rodzinne fotki
i filmy wypalam na ogol w kilku sztukach i rozdaje rodzinie - nawet
jak mi sie spali archiwum to gdzies tam pozostana)

Zz