Re: czy ktoś tak robił z laptopem z vistą ? (HP i ich soft)

Autor: Andrzej Kaczmarek <andrzejk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:59 MET DST

Maciek - Wally pisze:
> Dziwne, czytałem kiedyś o tym na jednym forum, zresztą jakieś dwa
> miesiące temu na tej grupie ktoś mówił, że ma wykrzyknik, doradziłem mu
> żeby sobie to zainstalował i pomogło ;) A co ten program robi - to nie
> wiem, ale być może zarządza tymi przyciskami do WiFi i głośności?

Sam program jest od ich obsługi, natomiast żeby miał co obsługiwać
instalowany jest sterownik dodatkowego urządzenia typu HID - taka jakby
dodatkowa klawiatura. Czyli możesz mieć zainstalowany sterownik, ale nie
musisz mieć tego programu - wtedy część dodatkowej funkcjonalności
będzie zapewne niedostępna. A zainstalowanie tegoż programu instaluje od
razu sterownik, więc "rozwiązuje" to problem wykrzyknika.

--
pozdrawiam,
Andrzej