Re: czy ktoś tak robił z laptopem z vistą ? (HP i ich soft)

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:58 MET DST

Michal pisze:
> a już na przykład Quick Launch
>
> a ja nie mam qucik launch buttons i nie mam wykrzyknika :-)
> zreszta nie znalazlem zadnego zastosowania - co ten program robi...

Dziwne, czytałem kiedyś o tym na jednym forum, zresztą jakieś dwa
miesiące temu na tej grupie ktoś mówił, że ma wykrzyknik, doradziłem mu
żeby sobie to zainstalował i pomogło ;) A co ten program robi - to nie
wiem, ale być może zarządza tymi przyciskami do WiFi i głośności?

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)