Re: DirectX - problemy

Autor: Spili <spili_at_neo.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:59 MET DST

Użytkownik "Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> napisał w wiadomości
news:fircku$ncd$1@news.onet.pl...

> Na jakim chipsecie masz płyte główną ? Zainstalowałeś do niej najnowsze
> sterowniki przed instalacją catalystów ?

Tak. Jasne.
Płyta Asus A7N8X Deluxe na nforce2
Sterowniki w wersji 4,68.

I co ciekawe.
Przeinstalowałem windę jeszcze raz.
Zainstalowałem TYLKO sterowniki do płyty głównej i uruchomiłem dxdiag.
I test Direct3D poszłedł ok! Na świeżutkiej windzie!
Potem zainstalowałem najnowsze DirectX i też test poszedł OK.
A potem zainstalowałem Catalysty i dupa! Wywala test Direct3D z błędami!
I to nie ważne czy instaluję tylko drivery czy drivery i CCCenter.

:/

Już nie wiem co jest nie tak.