Re: Który procesor jest wydajniejszy?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:46 MET DST

KILu wrote:

> Wyprzedziła - P IV okazał się ślepą uliczką. Ale skoro pytasz o Celerona,
> to odpowiedź może być tylko jedna.

Kiedy dostałem ten komputer z P IV 2.4, to był chyba dość nowoczesny
model (Dell Optiplex 260). Był to chyba początek 2004 roku. Firma dała,
więc nie zadawałem pytań. W połowie 2006 roku szukałem taniego laptopa.
Padło na tego Celerona M 1.5. W sumie chyba ten laptop działa nawet ciut
szybciej w podstawowych zastosowaniach (biurowe, internet,trochę
Photoshopa), ale ma 512 MB RAM (do podzielenia z grafiką), a Dell tylko
256. W każdym razie zaczynam doceniać poświęcenie pracodawcy. Np. w tym
Dellu z 2004 roku jest karta sieciowa 10/100/1000. Oba kompy działają
pod kontrolą Win XP Prof.