Kupiłem Eizo w MM - idiota ?

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:46 MET DST

Wlasnie wrocilem z eskapady majacej na celu zakup monitora(19', 4:3) dla
rodziny (no games no films).
Objechalem kilka sklepow-na polkach pustawo - raczej sprzet na zamowienie.
A w Media - sklepie dla idiotow chcialem tylko popatrzec co maja i ku
zaskoczeniu na polce ujrzalem Eizo S1921-SE (na PVA).
Cena standard: 1299zł, pytam sprzedawcy czy na PVA - a on, ze nie wie - ale
po odpaleniu stwierdzil "ooo na pva".
Ostatnia sztuka z polki, ale w licznika 0h.
Kupilem.
Nie wiem czy dalem sie nabrac czy cos nie teges, a nawet nie mam teraz
dostepu do www, wiec troche mnie zzera "ciekawosc".
Co Wy na to ?