Laptop + klawiatura usb

Autor: sn61 <sn61_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:24:46 MET DST

Witam. Mam pewien problem z laptopem. Kupilem sobie klawiature usb i
podpiolem ja do laptopa po to aby w domu nie kozystac ze standardowej
klawiatury w tym kompie. Ale jakie mnie zdiwienie wzielo w momencie gdy
odlaczylem klawiature od usb celem skprzystania z kompa na uczelni. Po
odlaczeni usb klawaiatura laptopa zaczyna wariowac. Zamiast litery "o"
wyskakuje mi 6 lub zamiast 6 "*". Natomiast na klawiaturze usb jest
wystko ok. Czy jest jakis sposob aby zlikiwodac ten problem