Re: Zestaw miniPC

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:33 MET DST

Użytkownik Tomasz Domański napisał:

> całkowicie to niestety nie jestem gotowy :) pci-ex musi być...

Ja jakiś czas miałem kompa w małej budzie desktop, która miała
150x240x340 ,no wydajnośc z rozmiarem się dało pogodzić, ale ciszy nie
było (brak miejsca na wytłumioną komorę dysku, koniecznie niskoprofilowe
chłodzenie procesora)
Przesiadłem się na mini towera ~360x380x170 - jest ciche i relatywnie małe.

> a co to daje? jest bardziej cichy czy mniejsze jest prawdopodobieństwo
> awarii? czy Caviar to dobry wybór?
Cichszy - polecam seagate 250GB.

> możliwe, z zasilaczem miałem największy problem, kompletnie nie wiedziałem
> jaką powinien mieć charakterystykę, ale czy 330W to nie jest trochę mało?
> 300W mam w kompie sprzed kilku lat z athlonem xp 1800 i radkiem 9200 a
> strasznie się dużo pisze o wielkim zapotrzebowaniu nowych kompów na moc i
> stabilność zasilacza

Na "system" bez podkręcania wystarczy 250W ,reszta na karte graficzną -
do systemu z gf8600 spokojnie wystarczy 330W rzeczywistej mocy.