Re: Zestaw miniPC

Autor: Tomasz Domański <tdoman_usunto__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:25 MET DST

spdk wrote:

> Sugo absolutnie ale to absolutnie NIE jest mini

:( faktem jest że widziałem ją tylko na zdjęciach i jakoś nie przyszło mi do
głowy wykreślić sobie obrys na półce, trzeba będzie czegoś innego poszukać

>(...ciach...)nie da sie
> pogodzic rozmiaru z graniem (naprawde zgrabne obudowy nie maja slotu
> pci-ex). Jesli jestes gotowy granie odrzucic

całkowicie to niestety nie jestem gotowy :) pci-ex musi być...

> Na jakim systemie pracujesz? Bo do CADa to chyba 4GB, za te cene
> grzech nie kupic.

XP, na razie mam 1,5 więc nie przymierzałem się do więcej niż 2GB, ale
rzeczywiście kolejne 120 zł nie robi olbrzymiej różnicy

> Dwutalerzowy? Lepiej zrezygnowac z czesci pojemnosci na rzecz 1
> talerza.

a co to daje? jest bardziej cichy czy mniejsze jest prawdopodobieństwo
awarii? czy Caviar to dobry wybór?

> Bez sensu

możliwe, z zasilaczem miałem największy problem, kompletnie nie wiedziałem
jaką powinien mieć charakterystykę, ale czy 330W to nie jest trochę mało?
300W mam w kompie sprzed kilku lat z athlonem xp 1800 i radkiem 9200 a
strasznie się dużo pisze o wielkim zapotrzebowaniu nowych kompów na moc i
stabilność zasilacza

czy ta płyta główna Asusa jest ok?

generalnie wielkie dzięki za rady, właśnie o taką konstruktywną krytykę mi
chodziło

--
pozdrawiam,
Doman