Re: Zestaw miniPC

Autor: spdk <mike.pawlik_at_youregonnadiesoon.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:32 MET DST

> a co to daje? jest bardziej cichy czy mniejsze jest prawdopodobieństwo
> awarii? czy Caviar to dobry wybór?

1 talerz to po prostu ciszej - 2x mniej glowic, mniejsze wycie. I troche
chlodniej (pomijalne).

> jaką powinien mieć charakterystykę, ale czy 330W to nie jest trochę mało?
> 300W mam w kompie sprzed kilku lat z athlonem xp 1800 i radkiem 9200 a

Napisalem Ci moj typ na zasilacz, jest tez w wersji 380 jesli chcesz
bezpieczniej. Ale wg. kalkulatora napiec Twoja propozycja w stresie nie
powinna brac wiecej niz 284W.

http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

I pamietaj, ze zasilacz 300W ktory kupiles kilka lat temu prawdopodobnie
nawet w dniu zakupu nie mial 300W, a co dopiero dzisiaj.

> czy ta płyta główna Asusa jest ok?

Skoro nie bierzesz SUGO to mozesz wziac tez normalna plyte i wlozyc ja w
normalna, ale ladna i solidna obudowe. Jakiegos przystojnego chiefteca
na przyklad. Po co pchac sie w zintegrowana grafike na plycie. A
niestety nie ma sensownych plyt mAtx bez niej...

Zamiast o rozmiarze pomysl o wydajnosci i ciszy ;-) Bo rozmiar i
wydajnosc i cisza w jednym to niestety marzenie scietej glowy.

--
Pozdro! Michal aka spdk @ mike kropka pawlik at gmail kropka com @
"You have played Guitar Hero enough to reach 1 million points!