Re: Zestaw miniPC

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:14 MET DST

// robię CADa w 3D, ten procesor jest E4600, będzie ok?
Jeżeli jes to najszybszy dwurdzeniowy to raczej tak. Aszkolwiek zalezy co
takiego rysujesz
Sredniej wielkosci renderowane obiekty przy obrotach na E4300 i 2GB Ramu
chodziły srednio(skoki), wiec zalezy
jak pracujesz z programem. Przy wizualizacjach architektonicznych na pewno
warto pakowac kase w dobry procek.
Chyba ze uzywasz innego programu niz Autocad, takiego ktory wspiera
wielowatkowosc - to juz inna bajka i nawet bralbym
najtanszego quada.

//i pamiętam że zebrane do kupy odgłosy wiatraków plus szum dvd potrafią
wkurzyć

Szumu DVD raczej nie przeskoczysz, nie wiem jak tak mala obudowa jest
cholodzona, ale podjerzewam ze moze sporo szumiec
z powodu slabej wentylacji i czesto wlaczajacego sie wntyla na obudowie

Kup lepsze chlodzenie procka, zasialcz z wentylem 12cm, plyte glowna z
radiatorami (jezeli jeszcze wogle produkuja plyty z wentylami)
Pomysl jak zamocowac dysk aby nie przenosil wibracji na chinskie blachy
ktore lubia brzeczec ;)

//chodzi mi o to że się nie potnę jeżeli coś nowego nie pójdzie na maks

Obecnie gry najbardziej obciazaja grafe, wiec 860GT to minimum, gdzies
czytalem ze Galaxy ma dobre(markowe) chlodzenie.
Wydajnosciowo Palit 8600 GT Sonic+ na DDR3

ps.
Jak ci zostanie kasy to zainwestuj w pasywne chlodzenie zasilacza, procka i
grafy i masz cisze w kieszeni ;)