Re: Zestaw miniPC

Autor: Doman <tdoman_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:12 MET DST

On 27 Lis, 14:11, "toak" <t...@wp.pl> wrote:
> Specem nie jestem, ale nie widze, co w tym zestawie jest mini (chyba że to
> jest plyta mATX - nie mam netu to nie podejrze).

przede wszystkim mini jest pudło, co za tym idzie również płyta główna
- faktycznie mATX

> procek może E4300/4500? Albo nawet z serii E21xx. Chyba ze robisz CADa w 3D
> to bierz duzy silnik, bo u mnie np. autocad 2008 w 3D na e4400 zacina (chodz
> to i kwestia czy program obsługuje wielowatkowosc)

robię CADa w 3D, ten procesor jest E4600, będzie ok?

> Co mają filmy do głosnosci? Chyba, że chodzi o szum DVD...

chodzi o szum czegokolwiek, kiedyś oglądałem filmy puszczane na kompie
i pamiętam że zebrane do kupy odgłosy wiatraków plus szum dvd potrafią
wkurzyć

> Jeżeli nawet 1 nowa gra ma spelniac wymagania, to nie istotne czy lubisz
> grac w stare gry ;)

chodzi mi o to że się nie potnę jeżeli coś nowego nie pójdzie na maks
detalach, ale chciałbym przez jakiś czas móc pograć przynajmniej ze
średniej jakości obrazem, albo w ogóle móc włączyć coś nowego

> Sprawdz czy grafika ma pasywne chlodzenie, no i po co plyta z grafa na
> pokladzie jak nie bedziesz uzywac?

ciężko jest znaleźć bogato wyposażoną płytę mATX bez zintegrowanej
grafiki, chociaż nie twierdzę że się nie da; lepszą kartę dokładam
właśnie ze względu na gry i traktuję ją w sumie opcjonalnie, ale
chciałbym wiedzieć czy taka będzie ok

> pozdrawiam

doman