Re: Zestaw miniPC

Autor: Doman <tdoman_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:14 MET DST

On 27 Lis, 15:41, "Player" <pla...@nooooooooooooooooooooooooo.pl>
wrote:

> wydawanie 1000zł na samą obudowe z zasilaczem do internetu i programowania
> to bezsens ;)

co do obudowy: ta jest najdroższa i chyba najlepsza jaką udało mi się
znaleźć w segmencie SFF, być może zdecyduję się na tańszą ponieważ
również uważam że 500 zł za obudowę to trochę dużo, zobaczymy,
komputer ma być mały i mieścić się na półce a nie stać na podłodze; z
drugiej strony zdecydowałem się nie oszczędzać na jakości obudowy -
teraz mam mini tower "za stówę" i po włożeniu do niej nowej barracudy
7200 nie da się pracować, takie są drgania, muszę kłaść na kompie
solidną książkę żeby to chociaż trochę wytłumić; btw. czy można coś
poradzić na przenoszenie drgań z dysku na obudowę?

jeżeli chodzi o zasilacz - bardzo chętnie wsadzę tam coś tańszego,
idealnie by było gdyby miał odpinane kable bo mobo ma być małe, co do
mocy - doradzano mi żeby dać 500W bo to dosyć perspektywiczne w tej
chwili rozwiązanie, może jakaś konkretna propozycja?

komputer ma być przede wszystkim do pracy i internetu, ale do gier
również, dzieciaki rosną, za dwa lata środek ciężkości może się
przesunąć w kierunku gier, chcę mieć zestaw pozwalający na w miarę
łatwą rozbudowę

--
doman