Re: Zestaw miniPC

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:23:10 MET DST

Specem nie jestem, ale nie widze, co w tym zestawie jest mini (chyba że to
jest plyta mATX - nie mam netu to nie podejrze).
Wg MNIE za mocny zasilacz,
procek może E4300/4500? Albo nawet z serii E21xx. Chyba ze robisz CADa w 3D
to bierz duzy silnik, bo u mnie np. autocad 2008 w 3D na e4400 zacina (chodz
to i kwestia czy program obsługuje wielowatkowosc)
Co mają filmy do głosnosci? Chyba, że chodzi o szum DVD...
Jeżeli nawet 1 nowa gra ma spelniac wymagania, to nie istotne czy lubisz
grac w stare gry ;)
Dysk bierz jednotalerzowy, powienien byc cichszy (wiec chyba 250GB)
Sprawdz czy grafika ma pasywne chlodzenie, no i po co plyta z grafa na
pokladzie jak nie bedziesz uzywac?
Wg mnie pamiec 667 (jak nie bedziesz krecil) wystarczy, co do firmy to sie
nie wypowiadam bo tyle opinii co uzytkownikow (ja wzialem kingstony)

pozdrawiam