Re: na granicy NTG - padające karty MMC

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:47 MET DST

Dnia 24.11.2007, Atlantis napisał(a):

> 1. Czy wskazuje to w jakiś sposób na typowe objawy padania kart? Co może
> być przyczyną? Trafiłem na jakąś felerną serię?

Nie wykluczone, że to seria, ale może być też tak, że to tel. w jakiś
sposób nie "wyrabia".

> 2. Wykluczam raczej to, żeby telefon miał psuć karty - jak mówiłem
> poprzednia śmiga od bardzo długiego czasu i nigdy nic złego się nie
> działo...

Poprzednia ma zapewne dużo mniejsze wymagania co do prądu.

> 3. Jak wygląda kwestia reklamacji? Ponoć GoodRAM daje mi dożywotnią
> gwarancję. No właśnie "dożywotnia" to znaczy ile? ;) Jeśli karta
> skończyła swój żywot dosyć wcześnie, to czy ja nie zostanę na lodzie? ;)

Chodzi o 'lifetime warranty' co w skrócie oznacza, że gwarancję masz na
dany produkt dokładnie tak długo jak jest on produkowany (często okazuje
się jednak, że dopóki dystrybutorzy mają gdzieś w "czeluściach"
magazynów).

Moja rada jest taka, byś zanim włożysz ją (po otrzymaniu nowej) do
telefonu poużywaj jej trochę w czytniku. Jeśli problemy zaczną się dopiero
po użyciu w telefonie będziesz znał winowajcę.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/