Re: BROTHER - szału dostanę zaraz !

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:21:47 MET DST

JeRRy pisze:

> Pytanie do userów BROTHERa (mam DCP-540CN).
>
> Czy ktoś zauważył jakieś szczególne wymagania brothera,
> co do papieru (gramatura, sztywność, itp.) przy zwykłym
> wydruku "dokumentowym"?

Nie strasz, wczoraj tez kupilem ten model :) Nie probowalem jeszcze
"recznego duplexu", ale pociesze Cie, ze identyczny problem mialem w
sporo drozszej laserowce Olivetti ...tam nagrzewany przez lampa papier
skrecal sie, a kartki "sklejaly sie ze soba". Nieco pomagalo odlozenie
kartek na dluzej i przycisniecie ich czyms ciezkim, a nastepnie
wielokrotne ich "tasowanie".

Pozdrawiam,
Wojtek