Re: LCD 19

Autor: Gil <gilb_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:43 MET DST

gotar <gotar-poczta@onet.pl> napisał(a):

> Jeśli chodzi o jakość tzw. markowych urządzeń to ja mam taką teorię:
> Ilyama czy Eizo owszem, są lepsze od takiego Benq - ale kosztujące 3x
> więcej. W tej samej cenie KONIECZNIE trzeba sprawdzić organoleptycznie,
> gdyż za 1500 zł to Eizo może sprzedawać jakieś swoje odpady, które nie
> przeszły QC, a Benq lepsze jakościowo serie.

Ale za 900 zl lepsze jakościowo serie? To chyba jakies kompletne odrzuty.
To co Benq sprzedaje jako produkt glówny?
Prawda jest taka, że za 900 zl można sprzedawać stara technologię, kupioną
tanio od wiodących producentów. Benq na pewno nie prowadzi wlasnych badan nad
matrycami. Sprzedaje przestarzalą tachnologią dla malo wymagających klientow.
A jak ktoś nie widzial dobrego monitora za normalną cenę to wydaje się, że ma
dobrą jakość.