Re: LCD 19

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:58 MET DST

 Gil <gilb@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Ale za 900 zl lepsze jakościowo serie? To chyba jakies kompletne odrzuty.

Za 900 raczej nie - ja tylko przedstawiłem swoją teorię o cenie
przeciętnej.

> tanio od wiodących producentów. Benq na pewno nie prowadzi wlasnych badan nad
> matrycami. Sprzedaje przestarzalą tachnologią dla malo wymagających klientow.

To wszystko wychodzić może z jednej fabryki, tylko tzw. 'producent'
zamawia elementy gorszej lub lepszej jakości.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/