Re: Da si

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:20:43 MET DST

U偶ytkownik "Rados艂aw Sok贸艂" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:fi3r1i$pru$1@polsl.pl...

> Przy stacjonarnym *w og贸le* wed艂ug mnie.

Wedlug ciebie.

> Z tego te偶 zrezygnowa艂em. I tak do wygodnej pracy trzeba
> by膰 blisko ekranu, a brak tych dw贸ch kabli raczej nikogo
> nie zbawi.

Ja tam raz mam mysz na gorze biurka a po chwili przenosze ja na blat pod
klawiature a potem 3 metry dalej na lozko (malo widac ale w play w
odtwarzaczu jakos
trafiam) i w zyciu juz nie tkne myszek przewodowych. Zwlaszcza, ze moja ma
super zasieg, nie
trzeba co 3 dni zmieniac baterii ani nie gubi lacznosci. A dwa kable to duza
roznica zwlaszcza, ze to sa
najbardziej przeszkadzajace kable. Zwlaszcza jak ktos czesto przepina rozne
kabelki a nie zawsze
robi to porzadnie to po chwili sie okazuje z 2 metrow kablka robi sie metr
bo reszta jest zaplatana. Juz
nie mowiac o tym, ze kabel mi ciagle wchodzi w szyny po ktorych sie przesuwa
blat pod klawiature i
albo sie ulamie albo przynajmniej nie chce wyjsc i sie trzeba z nim szarpac.

Bezprzewodowe myszki to genialne rozwiazanie.

> Nie wiem. Wol臋 *ma艂膮* mysz laserow膮 z kr贸tkim lekkim
> ogonkiem mimo wszystko, ni偶 co艣, o czego 艂adowaniu trzeba
> pami臋ta膰

Mi tam wskaznik baterii po miesiacu pokazuje, ze mam jeszcze 350 dni.

> i co m臋czy r臋k臋 dodatkowym ci臋偶arem baterii.

A to fakt. Chociaz jak podkladka jest dobra i slizgacze porzadne to tego
ciezaru
sie nie czuje za mocno.