Re: bezglosny komputer

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 13:09:16 MET DST

Grzegorz Różański schrieb:
> Witam,
> Ostatnio naszla mnie mysl, zeby pozbyc sie uciazliwego halasu z pokoju i
> zainwestowac w komputer, ktory bedzie mial absolutnie kazde chlodzenie
> pasywne. Super predkosci moge sobie odpuscic, bo nie sa mi niezbedne, ale
> chodzi o absolutna cisze - daje power on i nadal bloga cisza :) Mam pytanie,
> czy jest to w ogole mozliwe? Szczegolnie pewnie problem z chlodzeniem
> procesora by byl. Jakies wodne wynalazki odpadaja. W ogole cudownie by bylo
> jakby ktos polecil konkretny zestaw :)

HP t5735 jest calkowicie bezglosny - zadnych wiatrczkow itp.:

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF05a/1090275-1126501-1126501-1126501-1140841-81534198.html

Co prawda jest pomyslany jako Thin Client, ale ma calkowicie przyzwoity
procesor (Sempron 2100+), jesli sie nie gra, powinien sie sprawdzic.

Standardowo ma maly IDE-flash 1 GB, ale systm mozna postawic np. na 32
GB USB-sticku (albo dane trzymac na zewnetrznym dysku, wlaczanym w razie
potrzeby).

Jak poszukac, to ponizej 1000 zl da sie go znalezc.

A jakby ktos znal podobne oferty, to chetnie tez bym popatrzyl ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org