bezglosny komputer

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 09:42:28 MET DST

Witam,
Ostatnio naszla mnie mysl, zeby pozbyc sie uciazliwego halasu z pokoju i
zainwestowac w komputer, ktory bedzie mial absolutnie kazde chlodzenie
pasywne. Super predkosci moge sobie odpuscic, bo nie sa mi niezbedne, ale
chodzi o absolutna cisze - daje power on i nadal bloga cisza :) Mam pytanie,
czy jest to w ogole mozliwe? Szczegolnie pewnie problem z chlodzeniem
procesora by byl. Jakies wodne wynalazki odpadaja. W ogole cudownie by bylo
jakby ktos polecil konkretny zestaw :)

pozdrawiam