Re: bezglosny komputer

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 12:59:27 MET DST

Użytkownik "Latet" <latetxxxxxx@spam.pl> napisał w wiadomości
news:ftq186$5n$1@inews.gazeta.pl...
> Nie koniecznie.
> W jednym z kompów w pracy mam tylko pasywny Asus Triton 75:
> http://www.ceneo.pl/870758s
> zapontowany na procku Core 2 Duo 2,33.
> Absolutnie wystarcza. No, ale oczywiście zaraz tuż nad nim
> zasysa powietrze 12" wiatrak zasilacza. Do tego jeszcze
> jeden w tylenj obudowie. Jednak nic nie dmucha na ten
> radiator i wystarcza.

No a gdyby obudowa byla otwarta caly czas, to czy nie wystarczy to, zeby
miec pasywne chlodzenia procesora i zasilacza? Procesor oczywiscie nie
musialby byc jakis super najnowszy. Chodzi o to, zeby windows chodzil na tym
normalnie, bez zamulania przy zwyklym domowym uzytkowaniu.
co do dysku to akurat takie skrobanie bym juz mogl przezyc. Mam obsesje
glownie na punkcie wiatrakow ;) Wiatrak to wiatrak, zawsze bedzie szumial, a
z biegiem czasu coraz glosniej. Chcialbym jednak sie ich pozbyc w zupelnosci
inwestujac bardziej w to niz wydajnosc