podejrzana tablica partycji

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 21:07:31 MET DST

Jak wszyscy wiedza jestem szaleńcem jeśli chodzi o partycjonowanie dysków.
Maiłem poinstlowany Windows i ubuntu - Ubuntu cos strzeliło na amen
(uczyłem sie go psuć) i partycje tylko usunąłem - bez formatowania.
Potem zachciałem zainstalwoac 98 dla pewnej gierki, jednak przeszło mi z
2 powodów - pierwsze to było użycie VirtualPC a drugie to.. no włąsnie
podejrzana tablica partycji. Ponieważ Fdisk wykrywał partycje
rozszerzona jako FAT32. Nie wiem czy można było na niej coś zapisać czy
też nie, ale Była widoczna jako dsk logiczny (to ze to akurat partycja
rozszerzona była pokazywana było widoczne z rozmiaru), i nazwa partycji
była z "krzaczków".
Z tego powodu Windows98 nie chciał sie zainstalować.
Co ciekawe podobnie reagują instalatory innych systemów operacyjnych
zauważają duża partycje rozszerzoną jako dysk logiczny. Windows który na
tym działa nic sobie z tgo nie roi i działa w najlepsze. Nie ma Partycji
widmo ni innych rzeczy.
Dlatego pytanie na grupę właściwe. Jak to naprawić by przez przypadek
kiedyś czegoś nie zepsuć? skąd sie wzięło i jakim programem to naprawić
by nic nie zepsuć i potem zainstalować Ubuntu?