Re: laserowe urzadzenie wielofunkcyjne cz.b./drukarka kolorowa

Autor: gemini <gemini_at_NO-SPAM.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 20:10:06 MET DST

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:fv9iq8$trg$1@news.dialog.net.pl...
> Użytkownik "gemini" <gemini@NO-SPAM.pl> napisał w wiadomości

> Po co mu dwie laserówki?
kolorowych urzadzen wielofunkcyjnych jest maly wybor, sa relatywnie drogie w
porownaniu do oferowanych mozliwosci, i porownujac koszty eksploatacji
(toner) sa drozsze jezeli chodzi druk cz.b. a niekiedy nawet kolorowy w
porownaniu z osobna drukarka (chociaz tylko kilka modeli porownalismy). Nie
wiem z czego to wynika i nie jestem pewien czy poprawnie porownywalem
koszty. Dlatego m.in. zwrocilem sie do grupy. A znalesc jakiegos sensownego
porownania kosztow eksploatacji wielu urzadzen tez nie moge... W ogole
producenci powinni podawac jakies koszty wydruku uwzgledniajac toner +
beben.

pozdrawian