MOBO nie wykrywa wiatraka na CPU - problem!?

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen.TUTAJ.NIE.MA_at_DUZYCH.LITER.gmail.com>
Data: Fri 25 Apr 2008 - 20:29:25 MET DST

Witam.
Na ECS K7VZA miałem Durona z jakimś tam starym wiatrakiem. Wymieniłem
tego collera na coś nowszego gdyż stary wydawał z siebie szum podobny do
tego, kiedy samolot startuje. Zamontowałem coś takiego:
http://tinyurl.com/5tpv3j
Sęk w tym, że płyta główna chyba nie wykrywa owego wiatraka i zaraz
momentalnie wyłącza komputer :| Ze starym chłodzeniem wszystko
piknie-ślicznie chodzi. Dałoby radę jakoś to obejść/naprawić!? Wiatrak
na tym nowym AC oczywiście się kręci... Pozdrawiam.