Re: Gdzie kupujecie Dell-e?

Autor: Szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Fri 25 Apr 2008 - 20:36:51 MET DST

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fut17v$bgj$1@node2.news.atman.pl...

> A tak naprawdę to plusem u della jest sposób realizacji
> napraw gwarancyjnych.

pod warunkiem ze odpowiednia gwarancja jest do danego komputera wykupiona,
wlasnie jestem w trakcie kupowania kolejnych 7 i sie okazuje ze nawet na
stronie della sa promocje gdzie nie ma tej gwarancji, trzeba ja sobie
dodatkowo wykupic, takze taka mala uwaga dla nowokupujacych, uwaznie
czytajcie specyfikacje, jesli na tej "slawnej" gwarancji della wam zalezy