Urządzenie wielofunkcyjne - laserowe, ze skanerem CCD

Autor: Cezary Śpiewak-Dowbór <cezary_at_dowbor.pl>
Data: Thu 24 Apr 2008 - 15:02:31 MET DST

Chcę kupić urządzenie wielofunkcyjne.
Założenia są takie:
- laserowe
- monochromatyczne (w zasadzie chętnie kupiłbym kolorowe, ale rzadko drukuję
coś kolorowego, więc stwierdziłem, że to byłaby niepotrzebna rozrzutność -
szczególnie, że do takich zadań zostanie mi stary, atramentowy Epson C62 :))
- z wbudowanym fax-em
- ze skanerem CCD (z tego, co czytałem to większość urządzeń
wielofunkcyjnych ma skaner CIS, co uniemożliwia skanowanie np. książek - a
to byłby duży minus)
- umożliwiające kopiowanie i wysyłanie fax-u bez udziału komputera
- chętnie z krótkim czasem oczekiwania na wydruk pierwszej strony i ciche -
ale te warunki traktuję luźniej.

Obecnie drukuję zazwyczaj kilkanaście stron w tygodniu, ale nieraz pojawia
się potrzeba wydrukowania na raz kilkudziesięciu stron z tekstem - stąd
koncepcja zakupu czegoś, co drukuje laserowo :)

Pułap cenowy: najchętniej do 1000 zł (ale jak coś będzie szczególnie godne
uwagi to może być trochę droższe, niż 1kzł).

Wstępnie rozważam:
- Konica Minolta PagePro 1390MF (tylko tutaj znalazłem jasno w opisie, że
jest skaner CCD)
- Lexmark X340
- HP LaserJet M1522nf
- Brother MFC-7420
- SAMSUNG SCX-4720FN
- Oki B2520 MFP

Możecie któryś z powyższych polecić/odradzić?
A może polecacie coś innego?