Re: Urządzenie wielofunkcyjne - laserowe, ze skanerem CCD

Autor: Cezary Śpiewak-Dowbór <cezary_at_dowbor.pl>
Data: Sat 26 Apr 2008 - 00:33:52 MET DST

Użytkownik "Cezary Śpiewak-Dowbór" <cezary@dowbor.pl> napisał w wiadomości
news:fuq0d5$uuq$1@achot.icm.edu.pl...
> Chcę kupić urządzenie wielofunkcyjne.
> Założenia są takie:
> - laserowe
> - monochromatyczne (w zasadzie chętnie kupiłbym kolorowe, ale rzadko
> drukuję coś kolorowego, więc stwierdziłem, że to byłaby niepotrzebna
> rozrzutność - szczególnie, że do takich zadań zostanie mi stary,
> atramentowy Epson C62 :))
> - z wbudowanym fax-em
> - ze skanerem CCD (z tego, co czytałem to większość urządzeń
> wielofunkcyjnych ma skaner CIS, co uniemożliwia skanowanie np. książek - a
> to byłby duży minus)
> [...]

Pozwalam sobie przypomnieć o tym topicu, bo nikt nie odpowiedział :(

Jeśli jest aż taki problem ze znalezieniem urządzenia wielofunkcyjnego ze
skanerem CCD to może ktoś z Was ma koncepcję jakie urządzenie ze skanerem
CIS warto zakupić?
Dodam tylko, że głównie będę skanował pojedyńcze kartki i zdjęcia, rzadko
książki (ale jeśli już z książek to pojedyńcze strony).

Prosze, pomóżcie :)