Re: Urządzenie wielofunkcyjne - laserowe, ze skanerem CCD

Autor: Tom <slon4_at_nawirtualnej.com>
Data: Sat 26 Apr 2008 - 21:44:51 MET DST

Cezary Śpiewak-Dowbór pisze:
> Chcę kupić urządzenie wielofunkcyjne.
> Założenia są takie:
> - laserowe
> - monochromatyczne (w zasadzie chętnie kupiłbym kolorowe, ale rzadko drukuję
> coś kolorowego, więc stwierdziłem, że to byłaby niepotrzebna rozrzutność -
> szczególnie, że do takich zadań zostanie mi stary, atramentowy Epson C62 :))
> - z wbudowanym fax-em
> - ze skanerem CCD (z tego, co czytałem to większość urządzeń
> wielofunkcyjnych ma skaner CIS, co uniemożliwia skanowanie np. książek - a
> to byłby duży minus)
> [...]
U mnie w pracy jest około 10 sztuk Samsungow wymienionych przez Ciebie.
Po około roku używania w biurze zaczely sie problemy z podajnikami,
nie zawsze chce pobierac kartki gdy ma zaladowany podajnik do pelna.
Z plusow ma wbudowana karte sieciowa i mozna skanowac sieciowo.
Ma podajnik oryginalow.
Pozdr
TB