Re: komp za 10tys.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 22 Apr 2008 - 22:24:06 MET DST

uC pisze:

> Oczywiscie moze sie okazac, ze ograniczeniem jest jakis inny element
> programu, a nie to co napisalem w pierwszym akapicie wiec jest to troche
> wrozenie z fusow i byc moze platforma Intela bedzie wydajniejsza. Praktyka
> naukowo inzynierska jest taka, ze maszyny Intela zazwyczaj lepiej sprawdzaja
> sie w zastosowaniach, nazwijmy to domowych, a AMD w profesjonalnych (tam

Wyjasnij to kontrowersyjne stwierdzenie, bo mozesz wywolac III wojne
swiatowa ;] Z mojej gownianej praktyki w sumie nic nie wynika, bo nie
mialem do czynienia z "zawodowymi" procesorami AMD (Opteronami). To co
piszesz jest dosc ciekawe, chetnie bym jeszcze poczytal jesli chce Ci
sie cos napisac na ten temat.

ps. Jak to co napisales okaze sie prawda to ciekawe jaka mine zrobi
dyrektor TASKu, bo z tego co mi wiadomo to Galera jest zbudowana na
Xeonach ;)
ps2. Oczywiscie wiadomo, ze musialbyc Intel ze wzgledow na wspolprace.

--
Pozdrawiam,
Maciek