Re: Pendrive z technologią U3

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 17:12:32 MET DST

E wrote:

> Rozumiem także, że możliwości wykorzystania U3 wiążą się
> wyłącznie ze specjalnie do tego przygotowanym oprogramowaniem,
> a nie oprogramowaniem w ogóle. Na przykład mogę tam mieć
> OpenOffice, a MS Office (legalny) już nie, mogę mieć Fox Readera,
> ale Acrobat Readera już nie, itd. Czy dobrze mi się wydaje?

u3 probuje rozszerzyc swoje macki
na soft firm trzecich, przyklad
firefox, winrar, czy inne, przykladowo
idziesz z tym swoim pendrakiem
do znajomego wkladasz i jesli on nie
ma winrara to uzyjesz go z pendraka,
problemem sa tutaj wpisy w rejestrze
nie sa one usuwane po jego wyjeciu,
i teksty o nieingerencji w system
mozna w bajki wlozyc, kazdy plik,
nawet usuniety pozostawia
slad w rejestrze, dlatego po jakims
czasie rozrasta sie do ogromnych rozmiarow
spowalniajac prace, przyklad, sciagnales
plik z netu, usunales go, sformatowales
dysk gdzie byl plik a rejestr ma skurczybyka
zapisanego!,latwo to sprawdzic np. RegSupreme Pro