Re: Pendrive z technologią U3

Autor: E <no_at_no.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 03:05:31 MET DST

Dzięki za tę całą dyskusję, chociaż przyznam, że nie ułatwia mi
ona decyzji.
Czy rzeczywiście cała sprawa polega na włączeniu lub wyłączeniu
autostartu w pendrive'ie?
Jeśli dobrze rozumiem, to wpierw trzeba taki pendrive do docelowego
komputera włożyć, a potem w Explorerze ewentualnie wyłączyć
autoodtwarzanie - czy to trochę nie będzie, hm, musztarda po obiedzie -
oczywiście biorąc bardzo serio obawy Fiodora.

> U3 można zawsze zdeinstalować
na czym polega to zdeinstalowanie U3?

A co z moim dodatkowym pytaniem:
> Czy to że pendrive jest wyposażony w technologię U3 ogranicza
> jakieś inne jego funkcje w stosunku do "zwykłego" pendrive'a
> bez tej technologi?

Krótko mówiąc, jeżeli to, że kupiony pendrive miałby taką
technologię nie ograniczałoby go w niczym w stosunku do
analogicznych pendrive'ów bez U3, a jak tu ktoś wspomniał
wcale nie musiałby być droższy, to może warto to mieć -
przyda się to U3 to dobrze, nie przyda się, też dobrze.

Rozumiem także, że możliwości wykorzystania U3 wiążą się
wyłącznie ze specjalnie do tego przygotowanym oprogramowaniem,
a nie oprogramowaniem w ogóle. Na przykład mogę tam mieć
OpenOffice, a MS Office (legalny) już nie, mogę mieć Fox Readera,
ale Acrobat Readera już nie, itd. Czy dobrze mi się wydaje?

Pozdrawiam