Re: Pendrive z technologią U3

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 03:34:34 MET DST

hefal wrote:

> * Tak samo jak telefon nie służy do słuchania mp3/strzelania fotek a
> samochód do słuchania radia, szpital do czytania książek
> i chusteczka do nosa do wycierania tyłka? ;)

no widzisz, tak samo pendrajw nie sluzy
do rozdawnia oprogramowania i grzebania
w systemie, dziekuje za przyznanie mi racji

> Skoro nie pozwalasz - to wyłącz autoodtwarzanie - proste.

mam domyslnie wylaczone na wszystkie dyski
bo ludzie przynosza zawirusowane te pendrajwy,
przyklad z dzis, kobieta naniosla plikow
ja sprawdzam (pokazwywanie plikow ukrytych)
a tam w kazdym katalogu autostart na trojana,

dla ciebie u3 jest ok, w porzadku,
dla mnie to kupa gowna