Re: Laptop do programów graficznych

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 14:16:01 MET DST

On Apr 9, 10:34 am, " Jgor5" <jg...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Nadszedł czas na kupno laptopa do programów graficznych

A to sobie nie przeczy? Laptop i grafika?

> Cad, 3dmax, Photoshop/grafika 3D.
> Parametry wyjściowe:
> Optymalny wskaźnik parametry/ceny
> Ekran 15,4"

Powaznie? Cad na 15 calach?

> procesor Intel Core 2 Duo T7250 2,0 GHz lub wyżej
> pamięć RAM 2 GB lub wyżej
> Karta graficzna Geforce 8600M GT - 256 MB lub wyżej
> System Windows XP
>
> Proszę o pomoc (pewnie ktoś przerabiał już ten temat i ma doświadczenia):
> 1. Uwagi do założonych parametrów
> - jaka rozdzielczość ekranu będzie optymalna?

Ja bym sie bardziej obawial o rozmiar ekranu.

> - matryca matowa czy byłyszcząca?

Nie laptopowa. Laptopy oszczedzaja energie, kosztem matrycy min.

> - czy z kart graficznych byłoby coś bardziej odpowiedniego?

A zauwazysz roznice na tym mini-ekraniku?

> - czym różni się  Geforce 8600 od Geforce Go 8600 ?
> 2. Czy warto wybierać jakąś opcję VBI np FL90 (korzystna cena i dosyć
> elastyczny dobór elementów),
> czy jednak szukać konkretnego modelu markowego np. Asus 90C?
> W drugim przypadku koszt jest wyższy i dostaję Vistę,
> na której i tak nie będę póki co pracował.

A myslalem, ze chcesz pracowac na CAD-zie, Photoshop-ie i 3DStudioMax-
ie. Bo na samym systemie operacyjnym, to mozesz grafike robic, ale to
raczej od strony manipulacji GUI chyba.

> Szukałem wśród innych modeli, ale jakoś nie mogę się na nic zdecydować.
> Może jakieś inne sugestie (aby np xp był w komplecie)?

Na Twoim miejscu przemyslalbym sprawe, co tak na prawde chce miec.
Maszyne do pracy, czy prace jako uzasadnienie posiadania maszyny.