Re: Laptop do programów graficznych

Autor: jgor5 <jgor5_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 17:58:39 MET DST

arek <ArkadiuszD@gmail.com> napisał(a):

> A to sobie nie przeczy? Laptop i grafika?

> Powaznie? Cad na 15 calach?

Można chyba do tego będzie podłączyć zewnętrzny monitor, czy taka opcja wg
Ciebie odpada?

> dczenia):
>
> Ja bym sie bardziej obawial o rozmiar ekranu.

> Nie laptopowa. Laptopy oszczedzaja energie, kosztem matrycy min.

Tu pytam jednak o matrycę tego konkretnego laptopa, z zewnętrzną sobie
poradzę ;-)

> A zauwazysz roznice na tym mini-ekraniku?

> sy=E6
>
> A myslalem, ze chcesz pracowac na CAD-zie, Photoshop-ie i 3DStudioMax-
> ie. Bo na samym systemie operacyjnym, to mozesz grafike robic, ale to
> raczej od strony manipulacji GUI chyba.

Tu przyznam szczerze nie bardzo rozumiem aluzję. Większość znajmych
"uprawiających grafikę" na laptopie pozostała na XP, który jednak ma trochę
zalet w porównaniu z Vistą ;-)

> ecydowa=E6.
>
> Na Twoim miejscu przemyslalbym sprawe, co tak na prawde chce miec.
> Maszyne do pracy, czy prace jako uzasadnienie posiadania maszyny.

Dokładnie to co napisałem chcę mieć, tzn. laptopa, który umożliwi mi pracę na
programach graficznych (będąc przy tym mobilnym)i tyle. Nie wiem czy to można
prościej wytłumaczyć ;-)

Pozdrawiam